Metoda Oxford Stage

Czym charakteryzuje się metoda Oxford Stage

Oxford Stage to najnowsza metoda nauki języka, którą stworzyliśmy szukając coraz bardziej efektywnych i atrakcyjnych sposobów na nauczanie. Metoda koncentruje się na formach teatralnych, aby przekazać dzieciom jak najwięcej słów i zwrotów podczas tworzenia własnego występu. Dzięki temu uczniowie widzą konkretny cel nauki nowych zwrotów, co działa bardzo motywująco i ułatwia zapamiętywanie.

Oprócz nauki angielskich kwestii, które dziecko wypowie na scenie, równie ważne dla małego aktora są ruch, śpiew, muzyka, kostiumy, gra i wszystko co tak bardzo angażuje zmysły w teatrze i tak bardzo ułatwia zapamiętywanie pod wpływem emocji. Wykorzystajmy energię, która rozpiera dzieci w wieku szkolnym do opanowania nowych umiejętności językowych metodą Oxford Stage przy okazji rozbudzając zainteresowania sztuką i ucząc współpracy z innymi aktorami. Być może przy okazji Państwa dziecko ujawni dodatkowo talenty, których do tej pory nie miało okazji pokazać.

 

Co wyróżnia naszą metodę Oxford Stage?

Nauka komunikacji

Naszym celem jest nauczyć dzieci mówić w języku obcym. Podczas zajęć aranżujemy codzienne sytuacje, w których to młody człowiek musi odnaleźć się i przekazać informacje. Dzieci wcielają się w różne role i odgrywają scenki z życia codziennego. Dzięki temu uczą się słownictwa oraz wyrażeń jak i łączą sytuacje z prawidłową komunikacją językową.

Nauka przez zabawę

Według badań człowiek najlepiej i najszybciej uczy się, gdy wykonuje aktywności, które lubi. Ulubionym zadaniem dzieci jest zabawa. Wykorzystujemy więc ten fakt i pozwalamy dzieciom bawić się „zanurzając” ich w języku angielskim. Otoczeni obcymi wyrażeniami nasi kursanci zaczynają reagować na obcobrzmiące polecenia i zwroty. Uczą się bez wysiłku i z przyjemnością.

Materiały autentyczne

Nie korzystamy z podręczników, ale z materiałów autentycznych czyli z gier, pomocy dydaktycznych i z książek anglojęzycznych napisanych przez znanych pisarzy dla dzieci. Nasi kursanci poznają więc autentyczne teksty stworzone przez pisarzy brytyjskich i amerykańskich. 

Pozytywne emocje

Naukowcy udowodnili, że lepiej zapamiętuje się nowe treści, gdy ma się pozytywne nastawienie, gdy wywoływane są pozytywne emocje. Podczas zajęć dbamy, aby było dużo zabawy, śmiechu i radości. Dzieci dostają od nas pozytywną informację zwrotną, dzięki czemu wzmacniamy ich zalety i motywujemy do rozwoju.

Podejmowanie wyzwań

Rezygnujemy z łatwych rozwiązań na rzecz wyzwań, które stawiamy przed naszymi kursantami. Zachęcamy ich do przekraczania własnych słabości. Osiągnięcie wyznaczonego celu staje się dla naszych kursantów wielką dumą pomimo wyboistej drogi.

Współpraca w grupie

Komunikacja możliwa jest w sytuacji, gdy ma się kontakt z drugą osobą. Dzięki naszej metodzie kursanci odgrywają scenki z innymi dziećmi, wcielają się różne role, mają szansę odnaleźć się w różnych rolach. 

Sami przekonajcie się, jaki efekt może osiągnąć Wasze dziecko:

Klasa 1.:

 

 

Klasa 2.:

 

 

Klasa 3.: